Följande är de villkor som utgör vår leveranspolicy.
Leveransbehandlingstid
Utleverans börjar den 15 april . Lagret är dock begränsat och om du väljer att fortsätta med din beställning skickar vi ut den den 15 april från vårt lager i Sverige. Obs: För att visa vår uppskattning för ditt tålamod får du 10 % rabatt på ditt köp.
Efter den 15 april behandlas alla beställningar inom Samma arbetsdag –
öre leveransdatum – och upp till två (2) arbetsdagar. Beställningar skickas eller levereras dock inte på helger och helgdagar.
Enligt den tidpunkt vi tar emot din beställning fram till sista leveransdag för din beställning. Följande leveranstider:
BÄRARE
BESTÄLLNING MOTTAGEN
BESTÄLLNING SKICKAD & SKICKAD
UPPSKATTAD LEVERANSTID
Hem
Till 17.00
Före 17:30
1–3 arbetsdagar
Servicepunkt
Till 14.00
Före 17:30
1–3 arbetsdagar
Alla beställningar som görs under helgen skickas på måndag. Alla beställningar som görs på helgdagar skickas nästa arbetsdag. Före 17:30.
Om vi upplever ett stort antal beställningar kan leveranserna bli försenade med några dagar. Vänligen räkna med ytterligare leveransdagar. Om det blir en betydande försening i leveransen av din beställning kommer vi att kontakta dig via e-post eller telefon.
Fri frakt
FRI FRAKT över 499 kr .
Det är FRI frakt till adresser i Sverige vid köp på 500 kr och mer.
Fraktkostnader och leveransuppskattningar
Fraktkostnaderna för din beställning beräknas och visas i kassan. Fraktkostnaden kan variera beroende på vilken transportör du väljer.
BÄRARE
ORDERVÄRDE ($)
KOSTNAD ($)
UPPSKATTAD LEVERANSTID
PostNord
0–499 kr
60 kr
1–3 arbetsdagar
DHL-servicepunkt
0–499 kr
60 kr
1–3 arbetsdagar
DB Schenker Hem/Dörr
0–499 kr
60 kr
1–3 arbetsdagar
DB Schenker – Servicepunkt
0–499 kr
55 kr
1–3 arbetsdagar
Leveransbekräftelse och orderspårning
Du får ett leveransbekräftelsemejl när din beställning har skickats med ditt/dina spårningsnummer. Spårningsnumret kommer att vara aktivt inom 24 timmar.
Skadestånd
Vi ansvarar inte för produkter som skadas eller förloras under frakt. Om din beställning är skadad, vänligen kontakta transportören för att göra en reklamation. Spara allt förpackningsmaterial och skadade varor innan du gör en reklamation.